Thursday, July 28, 2005

able to say Good mornin'


Gunaydin, gunaydin bana gunaydin..Tweety bole der bi cizgi filminde tabi melodili bi sekilde!Bilen bilir benim bu tarz bi neseyle uyandigim gunler cok nadirdir halbuki hep de ozenmisimdir.
Sabah dakka bir: asik surat, ne menem bi gun bu boyle uhhuu hersey cok kotu olacak dusuncesi..
dakka iki: yaa aslinda bugun surda buluscam hadi kakiim bu daginikliktan kurtulayim once,offf
dakka uc:amaan daginik kalsin zati cikcam as sonraa -bu arada sabahin koru- e ne de olsa karsiya gecicem aslinda icten ice "o kadar yol cekilir mi sendromu" da cabasi..poff
dakka bes: (yuz yikanmis kendime gelinmis vaziyet) Hmm simdi miss gibi bi kahvalti yapiim ohh yandan yandan tv karsisina da geciim
dakka yirmibes:(kahvalti sonrasi muzik esliginde) acelee acelee hazirlaann
dakka yuzbes: off hala hazirlanamadimm amaan ilk giydigim en iyisiydi

kostur kosturrr gun daha yani basladi kim tutar beni yihuu!gunes cicek bocek...(okul piff)


Neyse ne iste hersey bir sekilde baslio, gunler, iliskiler, anlar, insanlar...demem o ki ben de basladim.Hepimize merhaba!(Gunaydin, gunaydin bana gunaydin-dedim sonunda:)- )

No comments: