Monday, August 08, 2005

Efes Pilsener ve hasta been


israil_akka
Originally uploaded by bilgeselen.
Daha calısmaya baslayalı 10 gun olmus bolee mekanın biz calısanlara aylık bedava bira sagladıgı bi kurum ama daha biraları icmeye niyet ettigin ilk gün tut sen hasta ol...bi de ablan üstüne üstlük tatile cıkmıs olsun bi de haftasonun ful program dolmus olsun al sana facia:
yani durum söle..Aksama arkadaslarla rakılı mezeli planın varkeeen evde yapayalnız ben, pijamalarım, bu sıcakta titreyen vücudum basbasaydık.Valla bir arkadasımı olsun arayıp bana bakar mısın demeye dilim varmadı zaten haftasonu!TV karşısında sürekli uyuklayan terleyen ve ayaga kalkmaya hali bile olmayan ben 2,5 kriz gününden sonra bugüne zımba gibi geri dönmüs bulunmaktayım.Sıra geldi 3 kurtarıcı melegimi açıklamaya, ilk gün bütün nazımı çeken biri-açıklayacağım dedim ama adı bende :) kahramanım-ücüncü günse canım ciğerim arkadaşlarım Ela ve Ekinciim saolsunlar hep yanımdaydılar çağırmamama rağmen hem de karşının uç köşelerinden çıkıp geldiler.Turkcell amca da saolsun baygın hallerimde beni ayıltmak icin mesajlarla konferans geyik çevirdik tüm cumartesi. Aman neyseki o antibiyotikli ağrı kesicili günlerimden arta kalan sadece reklam müziklerinin zırıltısı oldu! Bugün de efeslerimi evime götürüp yarına hazırlık yapıcaam!

NOT: Bu foto da konuya uygun olsun die Israil sokaklarında gavur arkadaşlarla biralarımızı yudumlamadan önce (Hayatımda en bronz olduum günlere dikkatinizi çekerim)

3 comments:

Barış için Kadınları İzle said...

benim askum bilgem:) daha adalara giderken sana kuru köfte yapıcagım ben:p hastalıgının hatta hastalıgımızın son geçiş gününden kısa dip notlar;
kocaman,çift ÇİFT kişilik bi yer, we biz; ben&ekünüm&bilgem:) yattık,kalktık,ekine kahvaltı hazırlattık,sarılıp durduk...hızımızı alamayıp,yeni papaya kadar çekiştirdik:p turkcell amcamız sagolsun parmaklar yorulana kadar msj konferansLarına devam:p

bilgeselen said...

yok o cekistirme kısmı yalan..ehe :)Hepsi Ekinin suçu di mi ama Ela?

Barış için Kadınları İzle said...

tabii canım,bir konu başlığı söyleyip,gerisini söylemeyince bizim düşünce gücümüz gelişmiş okadar:p ama doğru biz buna çekiştirme demiyelim,o kadar duyarlıyız ki dünyadaki tüm gelişmeler hakkındaki düşüncelerimizi,o hasta halimizle paylaştık:)